beearnd

haha, så har man bränt sig, vilket skämt :D helt röd på bröstet, jag å johanna låg ute flera timmar igår, aldrig trodde man att man skulle bränna sig :o men så blev de. idag låg jag en liten stund men sen kom molnen, gick på prommis också i ca 1 timme lite mindre kanske ;p annars har jag inte gjort så mkt idag, känner mig trött 24/7 ? :S fattar inget. får aldrig sova känns de som. somna rätt tidigt igår vid 1, och sen på morgonen börja bror å pappa leva om typ vid 7 tiden, dom jobbar, vart jävligt less trodde inte de va sant, sen skulle jag egentligen på stan där vid 12 men jag va så jävla trött så orkade inte. och nu är ja också jävligt trött, vet inte vad jag ska ta mig till ? får aldrig sova i de här huset.
haha nåja, nog om sömnproblem. Ikväll blir de nog att vara med johanna kanske hanna å josse också, fårse hur de blir med den saken ;p  de här lovet va inte lika chill som förra, känns inte ens som lov, kanske om de varit 2 veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0