blondinbella

hejhopp. idag var skolan rätt chill, men ändå jobbig. 2 lektioner borta på slutet. så de va skönt iaf. kl 1 gick vi på blondinbellas föreläsning i SF, den var ganska bra faktist, fattar inte hur hon har så mycket energi och orkar vara så aktiv helatiden. jag sover typ varje dag efter skolan... och man kände sig helt kass när hon stod å prata om sitt företag och bloggen osv. själv orkar man ju ingenting. och hon pluggar å är värsta plugghästen. kände sig svin kass :D hahahaha. när jag pluggat en timme typ så måste jag vila eller sluta :o nåja nog om det. de va iaf trevligt att lyssna ;p
sen efter de så gick vi igenom några affärer snabbt, eller en typ. sen vandra jag hem i solskenet :) la mig på balkongen en stund å fick mig lite solvitaminer :D hahah.

imorgon blir det school again. ja vad annars? haha. sen efteråt i mitt otroligt händelserica liv så blir de säkert en nap, även fast jag typ inte vill så somnar jag ändå.. irriterande. men iaf, efter napen där så blir de nog att fortsätta på psykologi rapporten som ska in imorn haha. och har tusen andra grejjer också, men vi tar väl en sak i taget :)
nu ska jag kolla lite tv och läsa lite ur engelskaboken (annan läxa).

(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0