lovet slutt...

idag vaknade erica vid halv 12, gick upp och åt frukost osv, sen skjutsa pappa mig till mamma, chillade med henne ett tag sen gick jag å träffade tjejerna på stan, sen gick jag till face och skulle bli sminkad :) vart ganska nöjd, hon tog mörka ögonskuggor i svart,och grå brunt, och sotade det som. men tycker att jag kan bättre själv nästan haha ;p man gillar ju nästan bäst hur man gör själv och de som man känner sig bekväm i. men det var roligt att prova på att få bli sminkad av någon annan :) fick även lite prudukter för 400, men fick bara med mig ett rouge och en consiler, de va så jäävla dyrt :S trodde det skulle bli mera saker. menmen :p
sen efter de så mötte jag upp tjejerna igen, så gick vi och tog en latte :) mums. sen nu kom jag nyss hem typ, och ska snart äta middag med fader :) bror skulle och äta middag någon annastans och sedan festa.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0