seg dag..

igår så festade vi =) först liten stund hos hanna sen till jocke men vi drog rätt snabbt till måttsund sen drog vi tillbaka till jocke av nån anledning?  vet inte riktigt va den va :p sen så for jag ut en sväng med sara å co, vi käkade på max, de va jävligt gott (Y) sen skjutsade dom hem mig vid 3 tiden. gick å la mig direkt, var så jävla trött :)
idag har jag inte gjort mkt låg i sängen till kl 1, sen gick jag upp kollade på tv käka osv. sen  nu på efter middagen så for jag till mamma, vi skulle äta middag åde med syskonen osv. nu ligger jag i sängen å ser one tree hill :) ikväll blir det att chilla på som fan :) är helt slut i kroppen. skulle behöva göra läxor som vanligt, men orkar inte det.
hejs :)

buss till jocke. jag å min cooling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0