feet tisdag

heej:) idag är de fet tisdag då :) har ätit en semla när jag kom hem från skolan med mamma, sen senare ikväll ska vi äta våran andra :) haha. myccket gottt!
har sovit efter skolan, trött som jag vet inte vad :S skulle som sagt behövt träna.. och skulle egentligen behöva plugga ikväll, men de verkar inte bli av. så får ta tag i de imorn ist!
imorn är de friluftsdag med skolan, först tänkte jag vara hemma å sova, men ska och bowla med klassen :) jag äger på att boowla! ;)
nåja, ska se på 2 ½ men nu och slöööaaaa ;P pusss

sommar 08 :) underbaaar<3

jag och älskade sandra(L)


härlig dag!


jag :)


stina och jag :)


vi :)


yee, vi igen :)


sommar kväll


mys hos mig. hanna och johanna (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0