godmorgon, lördaag

goodmorgon! :) sitter här i min mysiga otroligt sköna morgonrock som jag fick av pappa i julklapp :) har typ nyss vaknat för cirka en halvtimme sen. sitter vid datorn och funderar på frukost :)
Igår så var jag med johanna hos hennes syster som just flyttat in på porsön :) vi såg twilight! för typ 10:e gången, men ändå lika bra! hur fan kan de komma sig :p sen spela vi guitar hero, men jag sög så de var väl mindre kul för mig.. haha. sen såg vi björnbröder, otroligt sorglig i vissa scener, mina ögon blev alldeles vattenfyllda.

Idag vet jag att jag och pappa ska övningsköra iaf :) sen ville han att jag skulle städa hans jobb/verkstan för lite cash :D men vet inte om jag orkar, får se först hur mycket cash han hade tänkt sig ;P

kvällens händelser är just nu ett stort frågetecken? som vanligt typ :p menmen vi fårse vad som sker. nu ska jag ta mig ner och äta frukost! vi hörs, hejs :)

gammalbild, björsbyfest ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0