torsdaaag, snart helg

hejhej :D idag är det torsdag då, sista dan i helvetet imorn! sen sovmorgon i två dar å heelg! å har gjort bort alla läxor den här veckan så har inget till måndag, så kan chilla på hur mkt som helst! grymt skönt. förra helgen plugga jag arslett av mig. nåja mkt skönt med helg!

idag så hade jag först skola till 8:15 till 17:00, joobbigt. Eller de va rätt kul idag i skolan faktist:) stina var på något flumhumör så höll på å skratta ihjäl mig. nåja, när jag kom hem från skolan så hade mamma gjort stuvade mackaroner och köttbullar, mums! bror kom och åt med mig också. Sen la jag mig å kollade tv under täcket för jag håller ta me fan på att frysa ihjäl. när jag skulle gå hem från skolan kuta jag sista biten för att jag var så grymt less!! på stormen och plumset i snön.
sen så har jag halvsovit hela kvällen med vetevärmaren i famnen. nu så här vid 9 tog jag mig upp och sitter nu och försöker plugga till nk provet imorgon. och igår va jag å tränade å simmade, var helt själv i hela basängen på helex, mysigt det var! nedsläckt å lugna favoriter. har träningsvärk idag, mkt skönt!

de var min händelserika dag de! :p snart heelg som sagt, får se vad som sker då :) ha de bra hejs!

påväg hem i sthlm.

Kommentarer
Postat av: jowsan

du skrev idag, åååh =) puss hjärtat mitt!

2009-02-05 @ 22:53:06
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0