CHRIS BROWN OCH STHLM

hej!!! asså nu kommer ni bli avundsjuka, jag å sandra såg chris brown på stan i sthlm, 5 meter ifrån! fyfan :)

nåja, sthlm var svin roligt! shoppade inte allt för mkt men lite iaf ;P vi gick mest på stan, å sen på fredagen var de ju chris brown! fyfan asså, ca 13 000 pers, å så jävla roligt de var, sitter å kollar på youtube nu på klipp från de haha :p å när han var på plattan å tog av sig tröjjan! fyfan man dog ju nästan.
donken varje dag också, så nu blir de å köra nyttigt!

nä, de blir en resa jag sent kommer  att glömma!!
idag kom jag hem kl 7 på morronen med tåget, kom hem å somna direkt ! vaknade kl 4, å nu ser jag tv å ska bara ta de lugnt är sjukt trött, knappt sovit nå på resan ju.

hade så bra hejs :) kolla chris brown in sweden på youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0