fredag,lördag,söndag


sandra jossi johanna stina å jag innan chris brown.

igår kväll var jag med dessa tjejer -stina, vi såg let's dance å hade de mys :) sen blev elli å jossi trötter å gick hem, då for jag johanna å sandra till kru på björx, de skulle tydligen vara "fest" dära, haha de har man hört ofta. men där satt 6-7 filurer å drack kungs, de va trevligt att träffa josse å hanna-de va längesen, men vi for hem tidigt kanske vid 1 tiden, kom min bror å vicke å hämtade mig å johanna. for hem å soov då :)

idag så har jag sovit till halv 1 :S pluggat NK redovisning sedan, och nu chillar jag bara, och ska göra resten av arbetet imorgon. ikväll så ska vi typ vara i saras farmors lägenhet i stan, och ta de lugnt? :) typ mysa osv! är inte festsugen typ. så de blir chiiill. men vill inte att de ska bli söndag för då måste jag plugga å sen på måndag ska jag redovisa i NK på morgonen i 45 min :S helt sjukt...

aja, hoppas ni har en trevlig helg! pusshejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0