home sweet home..(not)

jaa nu är man då hemma i luleå igen, de märks. inget å göra på dagarna förutom skolan.. stan är typ 100 meter lång å 50 meter bred. man har kollat igenom hela stan på typ en kvart. de suuger! vill tillbaka till sthlm :( så mkt mer å göra å så mkt roligare.

och som ett plus på de så är jag sjuk nu också..men imorn blir de nog skola trots allt. måste hämta hem massa saker, läxor, puss på de också. nä nu känner jag mig inte på topp precis :S jobbig känsla. får hoppas att de blir bättre nu snart!

ha en trevlig dag idag :) hejs

nå bilder från sthlm.


elli å jag innan chriiis brown

jag å johanna första dagen, donken.

jag å stina på tåget dit.

johanna å jag innan chris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0