Let's dance



Dagen har varit grymt jobbig, skola från 8:15 till 16:30, en jävla fredag! Somna en liten stund när jag kom hem, sen kom mina tjejer till mig så såg vi på let's dance med godis oosv ;p efter let's dance så lyssna vi på lite musik å fula oss lite, haha. nåja, de va väldigt trevligt, hade grymt kul!
Sandra har fixat med min blogg och gjort den till mig idag :D tack sötnos! va ju helt mobbad utan en blogg hahah. men nu är de fixat som sagt ;D

Nu har tjejerna tagit bussen hem och jag sitter i min säng med datorn i knäet och kollar på TV, en film med robert de niro, han är ju grym!
Har inte sovit mycket inatt och de blev bara en liten nap på eftermiddagen, så hoppas att jag somnar tidigt inatt! Mamma jobbar natt också, brukar va svårt att somna då, helt ensamt.. och kan erkänna att jag är mörkrädd, hahah.

Nåja, hoppas ni har en trevlig fredag kväll :D haha. hejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0