onsdag..


       idag var de kallt ute!

skola då först, hann ta en ego bild.
Började kl 12, skippade idrotten, orkade verkligen inte gå på den. gick till skolan 20 i 12 och då hade vi engelska när jag kom dit, de va rätt chillt, vi gjorde någon uppgift och pratade betyg, låg på VG, måste bara hålla mig dära, vafan kan man inte bara få de säkert. lärarna ska alltid vela så mkt. nåja, sen hade vi samhälls, började med nå nytt dära, verkar hyffsat, inte lika jobbigt som allt annat iaf, lite glatt i de iaf. sen gick jag hem, slutade kl 3, hem åt lite sen soffan nästa, såg på tv asusual, och har gjort de hela kvällen, mamma har gått å jobbat natt så ensamt igen.. men klarar mig väl :)
imorron börjar jag halv 1 ! vadå skööönt. grymt skönt. men sen på fredag börjar jag 8:15, så då blir de en stor kontrast..

ha en skön kväll :) hejs

Kommentarer
Postat av: joji

du är så fin darling :)

2009-01-15 @ 00:04:38
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nämen gumman, har du fastnat i träsket nu också ;)

2009-01-15 @ 21:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0