Konstigt väder!

Sitter i båten och surfar lite, kollar jag åt ena hållet är det klarblå himmel och sol och kollar jag åt andra är det mörka lömska moln. Vill inte ha regn igen! Det regnade i morse sen började det spricka upp så vi har haft lite sol iaf.

Idag har vi varit på stan en sväng, om man nu kan kalla det stan, var typ 3 bra affärer. Fick iaf med mig 2 tröjor som pappa köpte åt mig, han är för snäll ibland :) Erica däremot hitta ingenting, hon prova en massa men var aldrig nöjd stackaren! Sen gick vi förbi mataffärer och köpte lite mer mat och såklart fick vi stressa lite därifrån för att hinna med på en guidat tur med buss runt Kemi. 2 minuter innan bussen skulle gå kom vi på, turen i sig var inget speciellt och inte så intressant men fick iaf se lite av Kemi och roligare än att sitta still inne i båten. Guiden som prata kunde inte dirket svenska så förstod typ hälften och sen orka jag inte lyssna

Ikväll är de nå aktiviteter typ med allsång och dans plus korvgrillning, kan ju vara trevligt bara dom där mörka molnen inte kommer över oss! Börjar länga hem lite nu, mest för att det inte finns nå speciellt att göra när det inte är sol trodde ju att vi skulle bli bruna! Gymet längtar jag efter också vill köra styrketräning, har ont i senan vid smalbenet så tänkte vila från motionsträning idag iaf får kanske ta en runda imorgon om de är bättre.
Neeeeej, nu börjar de regna, suck! Nu vill jag hem till min älskling.

/Johanna



Vårt krypin där vi spenderar mesta tiden när det regnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0