sommar å sol

nu känns de som sommarlov :) solat hela dagen, fått sova länge och bara chillat på. igår så spelade vi tennis, svin kul :D men vi sög hårt som fan, men ändå kul ;p blir fler sånna nätter :)
är ensam hemma hela veckan, eller tills på fredag. så känns lite ensamt så här på kvällskvisten ;p haha. men skönt att ingen stör en på morgonen iaf :) imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, blir nog att städa på pappas jobb, fara å träna skulle jag också behöva :) fårsefårse!


vinter


juste höll på att glömma bort, den 16 augusti drar vi till turkiet :D vi bokade in mig igår :) var osäker först om jag skulle med, orkade inte slösa så mkt pengar, men man lever ju bara en gång tänkte jag sen ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0