Torra och rena igen

Då var vi nyduschade och torra igen. Imorse lämna vi Röytte och begav oss mot Kemi, tog ca 2 timmar att köra. Det var uppehåll från regn och solen tittade nästan fram när vi kom fram hit så efter att vi förtöjt båten och jag städat av den lite och fyllt på vatten så tänkte jag och Erica vara lite hurtiga och bege oss ut och gå/jogga. Såklart så hann vi inte långt innan det började småregna och strax därpå öste det ner, vi blev sjöblöta! Men lite mer än 1 timma var vi ute, helt klart godkännt. :) Det är tredje gången jag är ute och motionerar och alla tre gångerna har jag kommit hem blöt, börjar bli lite less. Nu har vi nyss ätit lite mellanmål, Erica ligger och ser klart de sista avsnitten av O.C, skönt börjar bli less på den serien igen nu när vi sett hela säsong 1, pappa blir nog också glad han är ocksåless på att vi bara ser det.

Får se vad vi gör ikväll, kanske tar en tripp mot stan är inte långt. Och till middag blir det fläskfile och potatis, gud så gott med lite ordentlig mat!

Nu tror jag att jag ska lägga mig och läsa lite Body.

Skepparmöte i morse


En trött Erica


På väg på Kemi


Måste ju hålla rent också!


/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0