då var de redan lördag

fan nu är lovet sluuuuuuuuuuut!!!! börjar typ gråta! fan va less...
praoen börjar på tisdag.. surt.. hatar att praoa!
nåvääl haha, gårkvällen var så jävla störd så den är inte värd att nämnas. HAHA, fyfaaan, pinsam kväll. aja, tror ja lärt mig en läxa nu :D kanske?
har degat hela dagen, sett på filmer osv :) har typ vrickat fotjäveln, den gör svin ont..
Ikväll så ska jojehanna komma till mig så ska vi se massa filmer och bara myysa på! den jäveln var fest sugen igen?? men icket jag, fick nog igår :o men vi bestämde oss iaf för att ha mys kväll :) så blir de massa gott på de!
Nu ska jag lägga mig i vår otroligt sköna soffa och kolla på tv :) pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0