tjoho

hallå :) idag har jag varit med johanna all day, vi har sett patrik 1,5 svin kul :D vi låg i varsin ände av soffan med varsitt täcke. och glass på de :) kan de bli bättre? - svar ja. hahah. Nä men, johanna.. fan va mobbade vi är :)
sen gick johanna hem där vid 5, å då for jag å pappa å skulle kolla på slalom skider till mig, hitta ett par på inter sport på storheden, helt okej såg dom ut, orkar inte ha värsta fläshiga för typ 10 000 när jag åker 2 gånger om året.
nåja, och så var vi förbi apoteket å köpte mina jävla ögondroppar! :D haha. mina ögon har ju vart så torra på sistone. pappa skulle försöka få i dom i mina ögon, de va inte de lättaste.. svin obehagligt!!!
nu kom vi iaf hem, och ska väl göra nå middag.. rester typ, grose!!

ikväll, så ryktas det om party, men fortfarande osäkert, fårse vad som händer. hör av er :D pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

men käft, vi är inte mobbade!



hahahahahahahahahahaha

2009-03-04 @ 00:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0