härlig dag!

Jävligt dålig uppdatering på sistone.

torsdag idag då, skolan var grymt chill, blev klar med ett arbete i datan och lpl:en var också chill. sen hade vi lunch och skulle sen få reda på hur våra klasser blir, vi ska bli 2 istället för 3. vi behövde iaf inte splittras =) utan vi fick ett litet gäng in i våran klass istället. så jag är happy (Y)
Efter skolan låg jag och solade på balkongen :) sen har jag varit och tränat och chillat med mamma som har gått och jobbat nu. så de blir lonely inatt.
Imorgon är det då freedag. ja å vad sker? haha. ingenting, alla ska toffla eller liknande, och andra på krogen. synd att man inte är 18 då. Blir väl kanske chill kväll med fader eller moder :) kanske lyxar till de för mig med bubbel å massa gott, fårsefårse.

pusss :)

Bjuder på lite bilder från de lilla lovet :)

Jag på valborg hos Nicke :)


Bror och co hyrde badtunna till valborg. som vi utnyttjade på lördagen :)

Josse jag och Hanna :)

Josse jag och Hansky

Johanna hanna och moig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0