äntligen midsommar

idag efter jobbet hade jag så lite att göra så jag for till pappa och skulle leta min cykel nyckel, men den är så jävla borta... hittade ett sånt där bygel lås som jag måste använda istället.. ganska så jobbigt. sen blev jag fast här, såg filmer på tvn, går inte att inte göra det när man är här, sen sov jag en stund, sen såg jag och pappa en film, "äntligen midsommar", den va sådär, några roliga stunder, men inte värd att rekomendera.

vi har fikat från gårdagens fika, druckit kaffe och snackat skit. han pratade om att göra mitt rum större, eftersom att jag kommer nog bli här till hösten, närmare till skolan. det får du gärna göra!

nu ska jag ut och gå en sväng med rocky!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0