ge mig choklad

älskar choklad, det är så underbart gott! mamma säger att om man kan hålla sig ifrån nånting i 4 veckor så är man inte beroende, skulle aldrig kunna vara ifrån choklad i 4 veckor.

tränade igår för första gången på typ flera månader, det blev armar och mage sen indoor walking! riktigt skönt med träningsverk idag, men är helt slut i kroppen så tänkte ta det lugnare idag, ska snart gå på en prommenad med elli. det får räcka! ;p sen funderade jag på att gå förbi pressbutiken och köpa en choklad... är stört sugen, fårse om jag lyckas hålla mig.

sista dagen på jobbet imorgon!! sen ledig i 1 ½ vecka innan skolan drar igång. sjukt skönt!



mums (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0