lulekalaset

blev inte riktigt som jag tänkt mig, men sånt som händer... gick bara lördagen men gustaf och hans bror, vi såg typ alla artister som var under hela kvällen, typ första gången man faktiskt såg nån. käkade thai mat och tog det ganska så lugnt. sen igår så käkade vi bakis mat, även fast ingen av oss var det, men var ändå behövligt! en pizza går alltid ner...

idag så fyller min pappa 53 hela år, grattis grattis! vi har fikat jordgubbs tårta, biskvier, choklad bollar och massa annat slisk... nu kanske det blir hårdkörning med att vara nyttig!? kan ju försöka iaf.

nu ska jag fara tillbaka till kära mor, som jobbar natt, vilket blir väldigt ensamt, plus att jag fortfarande har mardrömmar om sjätte sinnet.

juste, skola den 25:e augusti då!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0