if I could turn back time

önskar att jag hade en tidsmaskin och kunde vrida tillbaka tiden när jag ville. komiskt att i dem förra inläggen var jag så lycklig, och nu är allt upp och ner. det är som att man aldrig kan få förbi lycklig i den stunden man är det. då istället är det alltid en kniv som är redo att sticka en i ryggen. är så less på att man bara aldrig kan få vara! vill aldrig mer bli kär! om det är så här det ska sluta. ger upp!


var och klippte mig igår och sen tröst shoppade jag lite, för stunden blir det bättre, men sen är allt som vanligt och man är lite fattigare dessutom. haha...
Ikväll blir det väl att bita ihop, klistra på ett leende och gå på kalaset.


blev nöjd med håret som tur var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0