underbart!!

Varit ute mestadels av dagen för det va så jävla skönt väder! gick först en promenad med rocky i ett skoterspår och sen skotta jag fram en plätt på altan och låg och njöt lite. sen tog jag en till promenad för att jag va rastlös. och nu har jag gjort klart en till uppgift till skolan! känner mig väldigt produktiv! har bara femtio elva kvar men alltid något.

Min syster skulle komma förbi snart, hon hade köpt massa fint till mig när hon var i thailand! Sen ikväll blir det en skön kväll framför tvn (melodifestivalen) som suger men känner ändå att jag måste titta på det?


puss. innan min älskling for tillbaka till afghanistan.


på g ut i de fina vädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0