Idrottsgalan

sitter, eller jag ligger och kollar på den nu, kul att man inte ens vet vem hälften av dem som vinner är? sjukt lite jag vet om idrotten i sverige alltså, skandal!? eller

en annan grej är att jag känner mig sjukt torr i ansiktet så här på vinterns kallaste dagar, måste typ smörja facet 24/7, jobbigt!

annars idag så har jag haft lite skola, och varit och tränat med kära syster. imorgon blir det nog samma sak. - samtalet jag fick från gustaf idag... suck. önskar att han kunde ringa helatiden och aldrig vara ute på farliga uppdrag.. eller att dom typ blir inlåsta på deras camp. vore toppen. snart är du hemma och vet inte om jag låter dig fara tillbaka sen...

nu ska jag fortsätta se den här galan, herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0