Måndag

Har haft Tisdag i hjärnan hela dagen. Har suttit på kulturens hus ett tag och pluggat, men hade så svårt att koncentrera mig då jag bara tänkte på massa grejer jag ville ha från stan.. Ska sluta sitta i stan och plugga, hädanefter blir det LTU only, men idag satt jag där för att jag hade möte med min chef, ska få börja jobba själv mer nu känns lite pirrigt! 
Träffade Jossi och Jenny på stan, vi kikade runt lite och tog en latte på roasters, sen kom Sara och gjorde oss sällskap :) . Fick med mig åhlens b u s (bästa), lösögonfransar, solpuder, kastanje vatten som Sara sa var bra så tänkte prova det, och så hämtade jag ut ett paket från posten. Hittade även en super fin klänning som passade svin bra till bröllopet jag ska på i Juli, men tänkte ändå vänta ifall jag hittar något bättre i Stockholm.
Nu blir det ett sista ryck med plugget och sen är det SOMMARLOV!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0