Snart klart

Äntligen typ målat klart i rummet! Varit och hämtat ut tapeterna idag,  imorgon kommer målaren och ska spackla och sen på onsdag sätter han tapeterna :) wihoo! ska bli skönt att inte leva i en röra nå mer.

Inte blivit nå träning idag, haft noll motivation att fara till gymmet. Ska gå på en långprommis med älsklingshunden senare. Men imorgon ska jag släpa mig till gymmet! Så mycket smörgåstårta och tårta som det blev igår....

Idag fick jag och min syrra vårt protein som vi beställt, blev ett "risprotein", utan mjölk, sötningsmedel osv. Blev så uppsvälld i magen av mitt förra, så tänkte prova det här som skulle vara väldigt snällt mot magen!

Nu ska jag bara ta det lugnt framför tvn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0