tandgnissling

http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Gnissla-tander/

kommit på att jag är en liten tandgnisslare/ eller "tandpressare". ont i käkarna, huvet, axlarna å nacken. och ibland kommer jag på mig själv att bita ihop tänderna på dagen! helt sjukt, och ont gör det! så nu ska jag införskaffa mig en sån där skena och se ifall det lindrar något :) eller så kan jag ju hantera min stress bättre, en annan lösning! haha.. men det är inte det lättaste att hantera alltid!
sov som en kratta inatt! skit less.... kunde inte somna, drömde skit läskiga drömmar, vaknar å en hundjävel som skäller och springer runt.

nu har jag lite brådis! måste sätta igång med nått. fredag juste, blir väl att försöka fixa nån myskväll och införskaffa lite onyttigheter! ibland köper man bara för att det är helg, men egentligen är man kanske inte ens sugen? funderar på en sån här, var längesen! och glass är ju alltid gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0