höst, igen

oj, hösten kom ju som ett brev på posten. haha. gula löv på marken överallt, 2 grader på natten, frost på bilen?? vad hände med det.
Så, jag har just klickat hem en ny onepiece, den här gången en svart! känner att jag har en svart period av ngn anledning! Sen klicka jag hem ett par mysiga uggs också :D känner mig otroligt MYSIG. haha.
 
Sitter i soffan, som jag typ gjort hela dagen sen jag vaknade halv 2 efter jobbnatten. Laddar för jobbveckan som startar 22.00. Tänkte att jag skulle fara och träna, men så blev det ju inte. inte ens en promenad fick benen. Får ta nya tag imorgon när jag kommit in i nattrutinen ;)
 
pössss å hej
 
För exakt ett år sedan, med rocky. Helvete vad tiden går för fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0