let the rain fall

Tänkte uppdatera lite så jag själv vet vad som händer. Inte haft ork att skriva eller ens bry mig i något.
Min mormor gick bort tisdag 7 augusti... Känns tomt, och mycket overkligt.. hon har alltid funnits bredvid oss och nu är hon bara borta.. jag kan inte förstå det. Att en människa bara kan försvinna från en dag till en annan... saknar henne så det gör ont i hela kroppen. Försöker hålla mig sysselsatt så att inte alla tankar kommer helatiden. Men dom kommer sen ändå..
 

Varit på massage idag som jag fick i födelsedagspresent. Var gudomligt skönt, men gjorde ont också. speciellt i nacken!

 

Ostbågar, film och mina myshundar är kvällens underhållning.

peace :)

 bjuder på en skön låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0