SKOTERKURSEN

Haft en great dag idag! Gick upp 7 för att vara 8 på skoterkursen. Den var riktigt intressant å rolig tyckte jag! lärde mig mycket ;) och klarade det där lilla provet också! Det var ju sweet, trodde jag skulle vara den enda som inte klarade, bara för att alla säger att alla klarar det.. Ska bli kul att köra upp på lördag :)

Sen har jag tränat ett hårt pass och det var så jävla skönt! inte tränat sen fredags. blev, rygg mage och intervaller!
Imorgon blir det informations möte osv på arbetsförmedlingen, missar min mattelektion, "damn". Nä men det är på riktigt synd, behöver all hjälp jag kan få! Men får ta igen på torsdag :p

Nyduschad och nu ska jag njuta av min kesella med bär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0