hehe

livet suger for the moment! alla ska på krogen imorn, hanna livet suger fan utan krogen, hahahaaaaaaaaa. å johanna som har de så bra, helvete unge!! Får hoppas på att det blir en mysig kväll hos mig då, vi ska kanske basta bada osv jag hanna kanske josse? ja kvällen är ett frågetecken, så vi fårse vad som sker, men vill iallafall hitta på något roligt! gärna med alkohol inblandat :)
ikväll har jag varit grymt less på en uppgift som vi har i lpl, vill döda någon för jag är så arg över den. den kan döö!!
nåja, imorn slutar vi kl 2 väldigt skönt! under påsklovet har jag såklart massor att göra jävla piss skit helvete va arg jag är. psykogoli läsa 2 kapitel, psykologi rapport, samhälls skit, engelska bok, å säkert nå annat, blir galen vill inte.
en dyster onsdagskväll som kan dra åt helvete.


gammal sommar mys hos mig 08. kan lova er att dom här tjejerna är inte att leka med, helt jävla crazy frogs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0