sunny day

underbart väder idag igen :) johanna sov här inatt, de va väldigt trevligt :) först så sa vi att de skulle bli en tidig kväll för vi tänkte gå på stan idag. men så prata vi om så mycke trevligt å roliga saker så de blev en ganska sen natt typ, somna väl kanske 4 lr nått. så sov vi typ till halv 1. inge stan idag heller blev de. sen har vi bara legat å solat, haha var tvungen att ha solskyddsfaktor idag :p helt stört. sen så följde jag henne hem och sen gick jag hem, för att få en prommenad i de fina vädret =) dock inte lika varmt som på min baksida, blåste rätt mkt på vägen. Sen kom jag hem, tog mig A-Fil med banan i och två hårdbrödmackor ;p ska försöka va nyttig nu igen, påsken är ju över. fårse hur de kmr gå me den saker, klarar de inte så bra när jag är här hos pappa för han har alltid massa gott. men har typ motionerat varje dag, gått prommenad gjort lite övningar här hemma :D haha.
vad händer ikväll då? NADA typ. josse å hanna ska toffa som vanligt nuförtiden ? å jag å johanna lär väl vara med varrandra antar jag ;p blir väl att chilla på hos nån av oss. de va prat om bubbel här kanske :) fårse hur det blir. Nu framöver ska jag bara ta de lugnt, (nähä). ska gå och lägga mig i soffan och kolla lite TV :) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0