Godmorgon! alla hjärtans dag

godmorgon allihopa :) vaknade kl 9 idag av nån konstig anledning? var bara hemma igår och tog de lugnt somna vid 12 kanske. å har sovit jätte gott! :) drömt massa har jag gjort också :S
nåja, nu sitter jag här i min säng å lyssnar på MTV och filar mina naglar som sedan ska målas! ;p Min dag består utav ingenting direkt, kanske går å köper ett par strumpbyxor på stan om jag ids, annars får man ta de man haver. Annars bara ta de lugnt och sedan ikväll bär det av till porsön på inflyttningsfest! hoppas det blir roligt! :)
alla hjärtans dag äre ju också, men inget speciellt tkr jag? kanske för att man inte har nån att dela den med ;p haha, nåja, så de blir party ist (Y)

nu ska jag fortsätta fila naglarna så hörs vi sen kanske :D ha en bra alla hjärtans dag, puss

vill va brownie.. (i kroatien, glasseen<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0