söndag igen

hejhej :) idag är det söndag, tänkte berätta litegrann om min helg. I fredags så var jag med sara hanna å josse först var vi hos kru och så, sen så splittrades vi, jag josse å sara for till stan till nån fest fast den sög typ, så for vi till ripan ;S där var de svin trist från början iaf, men sen vart de bättre. Men ja, de va en helt okej kväll trots allt, träffade trevliga typer iaf:)
sen lördag så stor städade jag rummet och fixade lite saker, sen kom syster, bror å co på middag å så såg jag johanna å mamma melodifestivalen som sög snopp. men va så trött så orkade inte göra någonting på kvällen. somnade typ halv 11-11. svin skönt!
å idag söndag, så har jag inte gjort så mkt vaknade typ halv 10, och har ätit tacos rester från igår och typ chillat på här hemma :) fårse, om jag går och tränar sen också :) och ikväll blir det väl att se någon film och mysa påå!

hoppas ni haft en bra helg;) hejs


Kommentarer
Postat av: jozzziziii

hahaha skorstenen på mig!;D

2009-02-09 @ 22:55:07
URL: http://johahannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0