wednesday

hallåj, onsdagonsdag, skolan var grymt jobbig idag! eller egenltigen bara psykologin! fyfan vad jag hatar den!! blä. ger oss läxa varje lektion och är en riktig sat kärring. sen när jag kom hem så försökte jag komma på nått att jobba om på samhällsen, kom aldrig på nått och de va tjorvigt som fan, men tillslut nu så här vid halv 9, suttit å klurat flera timmar, så blev det kriminalitet! min syster hjälpte mig att komma på frågeställningar osv. först så skulle jag ta om miljön i sverige men de va för tråkigt :S

nåja, nu är jag klar med alla läxor för idag, och tänkte snart krypa ner i sängen och bara slappna av och kolla på TV! grymt skönt, hjärnan är alldeles slut. En ny dag imorgon, torsdag, slutar rätt tidigt, tänkte gå på stan å titta på kläder, behöver verkligen nya!! fyfan. sen är det ju fredag! blir att chilla då på fredagen, och sen på lördagen blir det party! :) längtar tjejer! så kul att ha något att se fram emot!

ha de gött ;) hejs

vill verkligen ha sommar nu! fyfan vad less på denna kyla! å de är ju inte lite deprimerande att sommaren är knappt 3mån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0