yesterday, and sunday

haha.. gårkvällen.. otroligt knasig kväll, men rolig för de mesta! ;p finner inga ord.. sitter bara å skrattar haha. bilder kommer senare :p

idag så vakna ja först typ halv 10, kunde typ inte sova mer, men låg i sängen till 10 över 12, gick upp å åt upp pizzan som jag hade kvar, mye gott! sen har jag bara tagit de lugnt hemma, känner mig helt mör i kroppen.. ska ut sen å övningsköra med fadern, men han hör ju inte av sig? måste förbi affären också å köpa grejer till min jävla lek i LPL imorn.. fan va less på dom där jävla ledarskaps övningarna! bläää. 
ikväll blir de nog att chilla på här hemma, se någon film på TV, säkert nån kl 9. imorn skola, ska bli grymt jobbigt! tycker de är söndag,måndag,fredag helatiden! :S dagarna emellan försvinner typ.

nåja, ha en mysig söndag, så hörs vi :) puss

otroligt mysig bild från kroatien, innan för murarna på kvällen, va som att gå inomhus
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0