heelgen

 
                      still in my pyjamas and will be for long.
nåja, igår var de lördag, då festade vi :D hos nickes kompis jocke på malmudden. De var roligt och trevligt! sjöng singstar och lite sånt :) jag och johanna gick hem vid 3 tiden, från malmudden till stan, johanna sprang till sin buss och hann med den! go girl, haha :) Jag gick hem till min gata i stan och tvättade bort sminket och gick direkt i säng! jävligt skönt! meen va jäävligt full å uttorkad, drömde om vatten säkert 5 gånger inatt. och massa andra sjuka drömmar, haha. bl a om att jag va på en flotte och massa späckhuggare va runt om mig :S haha vafan. När jag vaknade gick jag till köket och drack två stora glas med vatten, ni förstår inte så gott det var! och så gjorde jag mig två grova mjuk mackor med skinka på :) och nu är jag i sängen och kollar på nått program på 5an om feta ungar. och har datorn i sängen såklart. Kommer nog spendera resten av dagen/kvällen i sängen/soffan haha... kul liv :D nämen är lite bakis så vill bara dega haha! ska gå och köpa mig chips sen och se på nån film i 3an ikväll kl 9 :) prova dom nya chipsen! toasted garlic! rostad lök haha;p dom va fan svin goda!
aja, nog om min deg dag med chips, hoppas ni haft en trevlig helg! vi hörs hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0