vaardag






         bild från kroatien 08. vill utomlands nu!!! :/

Nåja, idag har det varit skola, redovisningar för de mesta, i data och IOS. De gick väl hyffsat. Och prov i morse i Skapade verksamhet, de gick väl sisådär.. haha. Slutade 20 över 2, min tidigaste dag. Gick hem och åt lite pannkaka, slog på Tvn och sen somnade jag. När jag vaknade kollade jag tv och njöt av att inte ha några läxor. Och nu ikväll blir de väl att se någon film på TV. kul liv...
imorgon skola som vanligt, sen gymmet!! seriöst.. blir less på mig själv som äter slisk helatiden! börjar bara må illa :S men äter ändå. Så imorn börjar träningen så man känner sig lite fräsh tills Chirs brown! ska dit nästa helg! far på onsdagen med tåg på kvällen med tjejerna! ska bli grymt roligt att få göra något sådant! ;p och att få komma bort från luleå lite!

ha en mysig kväll :) hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0