Kalix

Ja då var vi framme i Kalix kommer bara närmare och närmare Luleå, skönt! Nu börjar jag få hemlängtan och Erica med. Har varit ute en vecka om det hade nog räckt. Men imorgon ska det bli SOL! åh så härligt. Har ju som sagt inte sett mycket av den på hela veckan så äntligen får vi steka lite. Då står vi nog ut till på måndag också.

Just nu sitter vi hos pappas kompis, Sören, och ska sova här en natt medan de andra i eskaden sover en bit härifrån. Ikväll ska vi tydligen ut på stan, är nå på hotellet här i Kalix. Hoppas de blir trevligt. Jag längtar efter en dusch också, har inte duschat på ett tag och idag var jag ute och gick/sprang/jogga i 1 timma och 5 min varav 45 min sprang/jogg. Var riktigt skönt efteråt :)

Erica hälsar alla :)

/Johanna

Ni får fler bilder sen, orkar inte lägga upp dem nu. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0