Uppdatering från Finland

Hej,

Har tagit över syrrans blogg för tillfället. Sitter på båten i Finland, Röyttä, och det har varit mulet och regn typ hela dagen. Jag och Erica har nött The O.C. och är väldigt uttråkade för tillfället, vill ha sol och värme! Är svinkallt.

Vi körde över till Finland igår, från Småskär, det var 3-4 meters vågor stor del av vägen hit så inte så roligt att åka över men det gick bra, förutom att jag spydde efter 30 min. Ikväll är det logdans, känns lockande, eller så inte. Blir väl att ligga i båten om jag inte får fingrarna ur arsle och tar mig ut och går eller joggar, men känns så blött och trist ute så vi får se...

Jaja här kommer lite bilder,

Hamnen i Uleåborg.



I Uleåborg





Min snygging, saknar dig älskling!



/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0