:)

sjukt bra heelg har jag haft :) i torsdags käka vi på waldorf med klassen som avslut, de va mysigt :) sen på fredagen så festade vi hos jennifer, de va sjukt kul :) bilder finns på pixbox = ericaak
igår så mös vi på hos mig, jag stina johanna å sandra, vi såg filmer och käkade tårta ;D och idag så har jag bara övningskört och städat på pappas jobb, och nu är jag hos mamma vi har nyss käkat osv, och snart är de efterrätt, tårta igen (y) gott :) min syrra gick ut från universitetet i fredags så.
och imorn så börjar jag då att jobba, på ett dagis på bergnäset, fårse hur det blir :) men är inte så sugen på att gå upp tidigt och fara hela vägen till bergnäset och vara med snorungar..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0