födelsemärke

Jo idag så var jag ju först på jobbet, de va chill som vanligt, ungarna va söta. osv. sen kl 3 skulle jag till doktorn å ta bort ett födelsemärke som jag har stört mig på länge, de är inte stort utan de går utåt som så jag råka klösa i de helatiden. så nu äre borta! skönt :)
sen när jag kom hem så gjorde mamma kyckling paj, så åt vi å de va svin gott;D sen så duktig som jag är så for jag å tränade, och fick med mig en hanna också, vi körde på hyffsat hårt! "Assss!"
och nu sitter jag hemma och ska ta mig en dusch å sen läsa lite teori ;D

kisskiss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så vacker älskling!

2009-06-17 @ 22:03:32
URL: http://sandraasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0