party like a rockstar

jo igår vart de party :D de va fan trevligt =) först var vi hos elli å började dricka åså, sen skulle hon iväg nånstans så vi gick till mig å drack ännu mera, sen gick vi vidare å drack ytterligare å sen gick vi till kafelino :) okej, de va inte så kul på kafelino men annars  var kvällen kul :) efter kafelino gick vi till max å käkade, de va gott (Y) sen så tralla jag hem efter de, klockan kanske var halv 3 ? ingen aning. sen så sov jag gott ;) fast gick upp å snöt mig femtioelva gånger.

idag så har jag inte gjort så mkt, har gjort snickers kaka till imorgon, vi ska ha picknick med klassen :) de ända vi ska göra imorgon, börjar 12. skönt :) så johanna å co kanske ska sova över hära :D de blir mys!

xoxo gossip gril (hahah)


hos stina för någon helg sen :) (glöm att ni nästan ser nått där nere)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0