sjuk sista skolveckan ?

är de ett skämt eller ? har inte varit sjuk på svin länge, å nu blir jag sjuk sista skolveckan :S nä fy  fan säger jag bara...
nåjaa, igår så sov stina å johanna här, först var vi med elli å sandra också, vi chilla på här hos mig, stina beställde pizza, vi färgade hennes å johannas hår, pratade och hade de trevligt :) sen natten var ju ett stort skämt hahaha. vi kunde inte sluta skämta om en viss grej... men de va kul :) somnade väl ca halv 4, sen vakna vi typ halv 11 och drog oss typ till 11 å började då fixa lite å gick iväg till skolan, där vi fikade med klassen och lekte på gyltsa(?).
sen gick jag iaf hem och la mig och somnade tillslut.. och ikväll skulle jag egentligen sett balen med dom, men orkade verkligen inte kände mig så jävla sjuk.

xoxo (y)


brillerna satt lite knäppt

Kommentarer
Postat av: sara

snygging!

stackare, jobbigt att vara sjuk nu..

2009-06-09 @ 15:47:19
URL: http://sawraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0