hejjåhååå

måndag var de idag då :) haft en jävligt hetsig dag.. vakna 10 ungefär, sen gick jag ut på pappas jobb å städade i ca 2-3 timmar, fick mig behövda pengar :) nice. sen åkte jag å tränade med johanna, bodystep, svin kul! svettades som ett as, kände hur fläsket brändes! skönt.
sen kom ja hem åt duscha, sen for vi och solade :) skönt de också.
och sedan for vi hem till mig och så kom sandra också, såg på big brother! så jävla bra :D haha. på tv400 kl 11 varje vardag :)
å nu så sitter vi här på mitt rum, och vill att något kul ska hända.

nåja, sovgott, hejs :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nämen, bodystep, vad stolt jag blir. Haha. Hur gick det? :) Var ni på helex?

2009-03-04 @ 07:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0