härlig daag :)

hejhopp. igår så blev kvällen väldigt lyckad! trodde jag inte :) vi va iaf först hos mig och började dricka sen så for vi vidare till camillas 18års fest :) hade vääldigt roligt :) men kvällen blev ändå ganska tidig. vaknade 20 över 8 imorse och kunde fan inte somna om.. de va ju mindre lyckat. å sen vid 10 skulle vi börja kratta gårdjäveln.. tog ju inte bara 4 timmar.. men fick iaf färg på köpet :D sen så stekte jag lite i solen tills jag skulle iväg till johanna och grilla :) jag stina sandra å johanna. vi mös på och hade svin kul :D sen så såg vi eurovision, de va väl helt okej, och norges låt gick väl an :)
tack för en rolig kväll tjejer! love you (L)       (bjuder på bilder sen från igår å idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0