tisdag

denna tisdag har varit rätt så rolig :) i skolan så hade jag typ svin kul, jag å johanna flummade som cpn som vanligt haha, så spåra de väl lite kanske.. sen när ja kom hem så umgicks jag med mor då såklart, å hon hade köpt ett nytt tv rums bord, de va helt okej, bättre än de förra iaf :) sen så kom broder och skulle ränsa avloppet till tvättstället på toan, hahahahah shit vad hår de var! svin äckligt! sen plugga jag lite nk och så gick väl si så där, prov imorn (y)

sen så kom johanna hit på kvällen, så gick vi och mötte upp elli å gick till kioskpiraten å smoka lite. sen så har vi bara sett desperate å lallat på här hos mig.
ligger i sängen nu ny duschad å fresh! :) 

utegympa imorn (n)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0