jobbar och sliter

jobbar litegrann nu under juledagarna, det är fett jobbigt måste jag säga. men pengarna rullar in :D missade även min tenta som var förra fredagen.. trodde den va i måndags? men vad ska man göra åt saken..

jag bara tränar och tränar, men vårt hus blir bara mer fyllt av godsaker dag för dag, choklad i mängder, massa fika, MASSOR med mat, osvosvosv. ganska så less! längtar tills allt är slut, om det någonsinn tar slut dvs..

jag längtar bara till julafton om jag får en laptop, annars kan den fara åt fanders! :) har ingen julkänsla alls, sjukt trist, vill gå skola och äta julbord och få julfika och julpyssla.. :( ge mig julkänsla!

nä nu ska jag joina pappa i köket som står och gör köttbullar så här på kvällskvisten. ciao!
pappsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0