Farmen?

Just idag, så är det två veckor kvar tills min födelsedag, igen, kändes som att jag nyss fyllde 18, tiden går så fort... 19 år, vad är det för ålder egentligen, riktigt kass! inget positivt kommer med det numret. nåja, det blir säkert bra!
Tänkte uppdatera vad jag gjort i helgen.. I fredags var jag med sandra och stina, vi chillade på hemma hos mig och sedan tog vi en tripp till boden och hämtade min far från någon dans.

Sen igår så gick jag på stan med sandra en sväng, fyndade en väska och två linnen. Sen var det dags för party, vi förfestade hos blomman sen vidare till farmen. Tyckte inte att det var så roligt som alla säger och så mycket folk var det inte.. nä det hade kunnat vara bättre!


nu ska jag ta mig något att äta! åt nudlar för ett litet tag sen men det var ju plus minus noll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0