jobb å slit

är TOK stressad, hatar den här känslan! då man har så mycket att plugga till att man inte vet vart man ska börja och det känns omöjligt!! vill bara ha sommarlov nu och inte tänka på äckel skolan... tenta på rörelseapparaten, cellen och nervsystemet nästa fredag, helt sinnessjukt vad dem tror att man ska kunna tills dess. de är fan OMÖJLIGT! redan anmält mig till omtenta, blir väl att plugga hela sommaren? nja men augusti iaf.

ja nu ska jag sluta klaga på allt. men de känns förjävligt! och ibland är det skönt att bara få klaga. ikväll kommer jag sitta bänkad framför svt1 då min älskling kommer vara med i serien "krig för fred" 21:00. egentligen kanske jag har det rätt så bra här hemma med min anatomi ångest...

jobb imorgon på pepper corn 12-19, nice! sen blir det plugg plugg plugg, och hela helgen med. träna ska också hinnas med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0